Головна » Методичка |
Записів у щоденнику: 73 Показано матеріалів: 21-30 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 7 8 » |
![]() |
У дидактичному матеріалі до уроків світової літератури вміщено тести та контрольні роботи для 5 класу, які можна використати для контролю навчвальних досягнень учнів |
Матеріали допоможуть у підготовці учнів до конкурсів та олімпіад. Учителі зможуть використовувати їх для підготовки до уроків та факультативних занять. |
Цікаві загадки про музичні інструменти. Для вчителів музичного мистецтва.Для будь - якого класу |
Літературні диктанти - це вид роботи,який дає змогу швидко і різнобічно перевірити знання учнів з теми, що вивчається, знання тексту. Розроблено диктанти для учнів 5-10 класів |
Конкурси - це види змагань, що стимулюють
потяг учнів до самоосвіти, виховують наполегливість, поглиблений інтерес
до предмета, вміння долати
труднощі, виробляють навички
роботи з довідковою та
науково-популярною літературою.
Вони приносять користь лише
тоді, коли є заключним
етапом цілого комплексу
групових, індивідуальних, класних
та позакласних заходів і коли їм передує
велика підготовча робота
всього педагогічного колективу. |
Збірник задач з хімії з екологічним змістом для 10 класу |
Тренувальні тести та їх елементи – своєрідна «гімнастика пам'яті».Вони можуть використовуватися вчителем як засіб контролю під час проведення першого етапу уроку – актуалізації опорних знань. Контрольні тестові завдання допоможуть здійснити перевірку навчальних досягнень учнів із певної теми. |
Інформатичний брейн-ринг. Захід, метою якого є: поглибити знання учнів з інформатики, викликати інтерес до предмета, розширити їх кругозір та розвивати творчий потенціал кожної дитини. Можна використати для проведеня предметного тижня. |
Збірка інтерактивних кросвордів містить кросворди побудовані до підручника "Інформатика 9 клас" автор Й. Я. Ривкінд, Т. І. Лисенко та інші. Інтерактивні кросворди можна використати на різних етапах уроку: для актуалізації навчальних досягнень учнів, під час вивчення нового матеріалу, під час підведення підсумків уроку, повторення пройденого матеріалу та як домашнє завдання. |
Історичні диктанти, або тренінги, які пропонуються вішій увазі, можуть застосовуватися на різних етапах уроку: - на початку уроку, як перевірка домашнього завдання, в усній формі, у письмовій формі, з наступною перевіркою виконання та виставленням балів; - в кінці уроку на етапі рефлексії, в усній або письмовій формі також з виставленням оцінок; - матеріал можна застосувати, при проведенні історичних вікторин, бліц-турнірів, історичних ігор, на узагальнюючих уроках як матеріал для повторення. |