Головна » Методичка вчителя » Методичні рекомендації » Хімія |
|
|
«Віват, Хіміє, віват!» (Брейн-ринг)
Брейн-ринг «Віват, Хіміє,
віват!»
Основні цілі: освітня мета: закріплення та розширення набутих знань з хімії; практична мета: застосування набутих знань, умінь і навичок на практиці; виховна мета: згуртування дитячого колективу, розвиток навичок роботи в команді; розвиваючі цілі: формування вмінь і навичок використовувати наявні знання при вирішенні проблемних ситуацій, формування вмінь виступати перед аудиторією, формулювати свої думки, демонструвати свій артистизм, працювати з різноманітними джерелами інформації. виховна мета: згуртування дитячого колективу, розвиток навичок роботи в команді; розвиваючі цілі: формування вмінь і навичок використовувати наявні знання при вирішенні проблемних ситуацій, формування вмінь виступати перед аудиторією, формулювати свої думки, демонструвати свій артистизм, працювати з різноманітними джерелами інформації. Хід гри Історична довідка. Брейн-ринг − гра між двома (і більше) командами у відповіді на питання. Ідея гри двох команд належить Володимиру Яковичу Ворошилову і висловлена ним у книзі «Феномен гри». Перша гра пройшла між дніпропетровським та одеським клубами «Що? Де? Коли?». Саму ж назва гри придумали в Дніпропетровську Борис Бородін, Оксана Балазанова, Марина Білоцерківська та Олександр Рубін у 1987 році, після перших міжнародних ігор «Що? Де? Коли?». Вони зареєстрували перші правила цієї гри в 1988 році. Дві команди гравців одночасно відповідають на одне і те ж питання, причому правильно відповівши перша команда позбавляє суперника можливості відповісти на це ж питання. На даний момент існує кілька версій правил «Брейн-рингу», що відрізняються кількістю розігруваних питань і способом нарахування балів за правильні відповіді. Перемагає команда, яка набрала першою 6 очок. Ведучий: Доброго дня, шановні гості! Ведучий: Ми раді вітати Вас на інтелектуальному командному конкурсі брейн-ринг «Віват, Хіміє, віват!» у ІІ півфіналі. Ведучий: Ми раді бачити всіх, хто прийшов цим сонячним днем підтримати своїх товаришів, однокласників і просто чудових юнаків та дівчат. Ведучий: Просимо вас вимкнути мобільні телефони. Спасибі. Сьогодні в залі присутні: (Перераховуються гості: адміністрація, вчителі, батьки.) Ведучий: Слово для привітання надається: Ведучий: директору школи, органам учнівського самоврядування, батьківському комітету Ведучий: Дякуємо. Ведучий: Наша сьогоднішня зустріч носить змагальний характер, тому нам будуть допомагати члени лічильної комісії: Ведучий: Голова: Собіщанська Валентина Іванівна, вчитель хімії; консультант МАН Ведучий: Наша сьогоднішня зустріч носить змагальний характер, тому нам будуть допомагати члени лічильної комісії: Ведучий: Голова: Собіщанська Валентина Іванівна, вчитель хімії; консультант МАН Ведучий: Їй допомагає: Ковалевський Віталій, президент школи Ведучий: староста гуртка ДВ МАН Михайленко Олеся, учениця 9 класу. Ведучий: Нагадую правила гри. Ведучий: Брейн-ринг (ІІ півфінал) проводиться між членами гуртка ДВ МАН. Ведучий: До проведення брейн-рингу команди отримали завдання: Ведучий: придумати назву команди і девіз; Ведучий: обрати капітана команди; Ведучий: зробити презентацію. Ведучий: - за правильну відповідь на перше запитання команда отримує 1 очко; - кількість балів, яка нараховується за правильну відповідь у наступних раундах, залежить від результату одного або кількох попередніх раундів; якщо в попередньому раунді було дано правильну відповідь, то в поточному раунді за правильну відповідь нараховується 1 очко; - якщо в попередньому раунді жодна команда не дала правильної відповіді, то в поточному раунді за правильну відповідь нараховується на 1 очко більше, ніж було б нараховано за правильну відповідь у попередньому раунді. Ведучий: - Початком питального раунду є слова ведучого "питання номер", після яких ведучий оголошує номер питання в поточному бою. - Після оголошення номеру питання ведучий зачитує питання сам. Коли читання питання закінчено, ведучий вимовляє слово "час", після чого ведучий або його асистент запускає брейн-систему. Проміжок між словом "час" і запуском брейн-системи не повинен перевищувати 3 секунд. - На початку питального раунду обидві команди мають право відповіді на питання поточного раунду. - Якщо команда натиснула на кнопку після того, як ведучий оголосив номер питання, але до запуску брейн-системи (далі така ситуація називається "фальстартом"), то команда позбавляється права відповідати на поточне питання. - Після запуску брейн-системи починається відлік відведеного часу на відповіді. Це дорівнює 60 секундам. - Якщо команда по ходу відведеного для відповідей часу натиснула на кнопку, вона отримує виключне право дати відповідь на питання. При цьому ведучий або його асистент зупиняє відлік відведеного часу на брейн-системі і переводить систему в стан, при якому вона лише реєструє натискання на кнопку інших команд. Далі ведучий вказує команду, яка отримала право дати відповідь. - Команда, яка отримала право дати відповідь, повинна негайно визначити одного гравця, що дає відповідь (далі - відповідального гравця). Капітан команди називає ведучому відповідального гравця. Відповідальний гравець повинен негайно дати відповідь. Інші гравці команди повинні зберігати мовчання до закінчення відповіді і не мають права будь-яким чином підказувати відповідь гравцеві. - Якщо команда порушує якесь із правил, то її відповідь автоматично визнається неправильною. Факт порушення правил встановлюється ведучим. - Якщо команда дає правильну відповідь, питальний раунд закінчується. Ведучий: гра у нашому клубі триває до 6очок. Ведучий: Запрошуються команди Ведучий: Команда: «Кисень» Ведучий: Команда «Вибух», переможниця І півфінальної гри Ведучий: І раунд. Англомовний. Всім учасникам не зайвим буде побажання удачі. Так побажаймо її собі хімічною мовою. Ведучий: ІІІ раунд. Криміналістичний. Як за допомогою губної помади можна встановити особистість людини? (Відбитки губ, як і відбитки пальців не повторюються). Ведучий: ІV раунд. Географічний. Який елемент названий на честь о. Кіпр. ( Мідь − «купрум») Ведучий: V раунд. Експериментальний. Ідентифікуйте за допомогою запропонованих речовин хлоридну кислоту, натрій гідроксид та калій хлорид. Ведучий: VІ раунд. Детективний. «Підводні пригоди» (Утворилися карбонат натрію і кисень) . Ведучий: VІI раунд. Від назви якого хімічного елемента, викинувши три останні літери, можна утворити крик пташки? Ведучий: VІII раунд. Перекласти прислів’я на хімічну мову. Ласа кішка до риби, та в воду не хоче лізти. (Ласа кішка до риби, та в рідкий стан Гiдроген оксиду не хоче лізти). Ведучий: XІ раунд. Літературний. Яке ім’я в українській міфології мала богиня води, яку вважали матір’ю всього живого й богинею родючості? Ведучий: X раунд. Історичний. Прикрасу з якого металу прагнула мати кожна паризька модниця у 1860-ті роки? Ведучий: XІ раунд. Кулінарний. Як називається «вінегрет» з металів? Підведення підсумків та нагородження команд. Визначення команд для фінальної гри року.
| |
Предмет: Хімія | Додав: DJGOR | |
Переглядів: 956
Подобається
+0
|