Головна » Методичка |
Записів у щоденнику: 73 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 7 8 » |
|
Мета заходу. Пропаганда здорового способу життя, розвиток олімпійського руху в Україні шляхом залучення якомога більшої кількості дітей до занять спортом, організація змістовного дозвілля. Формування в учнів свідомості щодо необхідності та корисності занять фізичною культурою і спортом. Збагачення учнів знаннями стосовно історії Олімпійських Ігор, видатних спортсменів. Формування уявлення учнів про Олімпійський рух у світі та зокрема в Україні. Розвиток та формування інтересу та позитивного відношення до фізичної культури, спорту олімпійського руху та здорового способу життя. Виховання почуття патріотизму, гордості за Україну. |
Мета:
Познайомити учнів з давнім народним звичаєм проводити вечорниці. Виховувати в
учнів повагу та любов до традицій рідного народу, до української пісні.
Виховувати інтерес до вивчення минулого рідного краю, прагнення зберегти
народні звичаї та обряди. Розвивати творчі акторські здібності учнів. |
"Турнір юних правознавців"стане одним із цікавих позакласних заходів для проведення тижня історії та правознавства. |
Запропоновані кросворди-пірамідки допоможуть якісно засвоїти та узагальнити знання семикласників з історії України. |
Історичні диктанти, або тренінги, які пропонуються вішій увазі, можуть застосовуватися на різних етапах уроку: - на початку уроку, як перевірка домашнього завдання, в усній формі, у письмовій формі, з наступною перевіркою виконання та виставленням балів; - в кінці уроку на етапі рефлексії, в усній або письмовій формі також з виставленням оцінок; - матеріал можна застосувати, при проведенні історичних вікторин, бліц-турнірів, історичних ігор, на узагальнюючих уроках як матеріал для повторення. |
Представлено одинадцять контрольних робіт, розроблені за навчальними програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти), при складанні яких вчителі спиралися на підручники рекомендовані Міністерством освіти і науки України для учнів 5 класів у 2013-2014 навчальному році та збірники завдань, збірники контрольних робіт, яким надано гриф Міністерства Освіти і науки України. Контрольні роботи складаються із завдань базового матеріалу та творчих завдань, які потребують уваги, пам’яті, логіки, культури мислення та інтуїції учнів. |
Дидактичний посібник розрахований на систематизацію знань учнів з математики за курс 7-го класу. Письмова атестація передбачає три рівні складності: • середній; • достатній; • високий. Посібник можна використовувати для індивідуальної роботи з учнями 7-8-х класів, а також для повторення матеріалу за курс 6-го класу до написання «нульового» зрізу в 8-му класі. |
Дидактичний посібник розрахований на систематизацію знань учнів з математики за курс 6-го класу. Письмова атестація передбачає три рівні складності: • середній; • достатній; • високий. Посібник можна використовувати для індивідуальної роботи з учнями 6-7-х класів, а також для повторення матеріалу за курс 6-го класу до написання «нульового» зрізу в 7-му класі. |
У цій книжці містяться тексти самостійних, тестових, контрольних робіт, а також математичні диктанти. бліцопитування з усіх тем курсу алгебри та початків аналізу 11 класу. Зміст роботи відповідає вимогам програми та підручнику Є.П.Нелін. Алгебра та початки аналізу: Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів; Академічний рівень. – Харків, «Гімназія», 2010. |
У даному посібнику містяться тексти самостійних, тестових, контрольних робіт, а також математичні диктанти. бліцопитування з усіх тем курсу алгебри та початків аналізу 10 класу. Зміст роботи відповідає вимогам програми та підручнику Є.П.Нелін. Алгебра та початки аналізу: Підручник для 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів; Академічний рівень. – Харків, «Гімназія», 2010. |